Persbericht: Donateursactie 2018

Stichting JeugdCarnavalsVereniging de Breuzelèèrkes houdt van zaterdag 1 december tot en met zaterdag 8 december haar jaarlijkse donateursactie.

Met de financiële middelen maken wij het mogelijk dat elke jongen of meisje uit Mechelen, die in groep 7 of 8 van de basisschool zit of bijzonder onderwijs volgt Jeugdprins, Jeugdprinses of Hofnar kan worden, zonder dat hier voor de ouders/verzorgers hoge kosten aan zijn verbonden. Maar ook het organiseren van een jeugdzitting (zaterdag 12 januari 2019), waar onze eigen Mechelse jeugd kan genieten en actief kan deelnemen.

Op carnavalszondag organiseren we elk jaar voor de jeugd van Mechelen de “Kingeroptocht”, waarbij ons prinsentrio door de straten van Mechelen wordt begeleidt door carnavalsvierders op een echte prinsenwagen, die geheel door de stichting verzorgd wordt. Sinds enkele jaren kunnen de kinderen en groepen prijzen winnen met de kinderoptocht. Wij vragen alle ouders en inwoners om hier actief aan mee te werken!

Zoals u kunt lezen is behalve de grote inspanning van vrijwilligers ook een financiële bijdrage nodig om jeugdcarnaval in Mechelen te organiseren. Daarvoor doen wij ook een beroep op onze gemeenschap, om de stichting financieel te ondersteunen middels een bijdrage aan onze donateursactie.

Contactinformatie:

Stichting J.C.V. de Breuzelèèrkes Mechelen